παλαιοντολογία

Γεννημένος το 1948, ο Anthony Beeson ήταν παθιασμένος με τους δεινόσαυρους από την ηλικία των επτά ετών.
Φέρνει μια ζωή μελέτης και εμπειρίας στη γραμμή προϊστορικών μοντέλων της CollectA.
Ο Anthony είναι γνωστός στον τομέα της παλαιοντολογίας, στη μελέτη της ανοικοδόμησης δεινοσαύρων και διεξήγαγε έρευνες, εκθέσεις και συζητήσεις για το θέμα.
Ο ίδιος συλλέκτης παιχνιδιών δεινοσαύρων, κατέχει μία από τις μεγαλύτερες συλλογές στη Βρετανία, και έτσι έχει μια μοναδική εικόνα για την ιστορία και τις δυνατότητες του προϊόντος.

Βασισμένο στο Bristol Αγγλίας, ένα κέντρο έρευνας δεινοσαύρων, ήταν για 37 χρόνια ο βιβλιοθηκονόμος και δημιουργός της Βιβλιοθήκης Τέχνης του Bristol, η μεγαλύτερη του είδους εγκατάσταση έξω από το Λονδίνο. Φίλοι και οι επαφές του περιλαμβάνουν τον Sibbick John ζωγράφο δεινοσαύρων διεθνούς φήμης και επιμέλειας του προσωπικού στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας του Λονδίνου. Ο Anthony Beeson είναι επίσης ένας από τους σημαντικότερους κλασικούς εικονογράφους της Βρετανίας, έχει γράψει εκτενώς για διάφορα επιστημονικά περιοδικά και έχει κάνει διαλέξεις στο Βρετανικό Μουσείο. Έχει επίσης εμφανιστεί στη βρετανική τηλεόραση και είναι δημοσιευμένος συντάκτης.

Ο Anthony εντάχθηκε στην CollectA το 2006, μετά την έκδοση των έξι πρώτων δεινοσαύρων στη γραμμή παραγωγής. Η αποστολή του είναι να εκπαιδεύσει τα παιδιά μέσα από το παιχνίδι και να ανοίξουν τη φαντασία τους, δείχνοντάς τους τον τεράστιο αριθμό των ειδών που έζησαν στην προϊστορική εποχή. Μέχρι τη στιγμή που η CollectA ξεκίνησε τη γκάμα των μοντέλων της, οι περισσότερες εταιρείες παιχνιδιών είχαν αρκεστεί στο να επικεντρωθούν στα ίδια λίγα είδη που ήταν ως επί το πλείστον αμερικανικής προελεύσεως. Ο Anthony έχει καθοριστεί για την παραγωγή μοντέλων, των παραμελημένων ή σχεδόν αγνώστων ζώων από όλο τον κόσμο έτσι ώστε να γίνουν γνωστά σε όλα τα παιδιά. Μέσα από τις προτάσεις και την εμπειρία του Anthony, η Collecta έχει πλέον αποκτήσει μια φήμη για την παραγωγή ορισμένων από τις πιο ενδιαφέρων και ζωντανών μοντέλων δεινοσαύρων που παρέχονται σε παιδιά και συλλέκτες σε όλο τον κόσμο. Παλιά-παραμελημένα και είδη που ανακαλύφθηκαν πρόσφατα, είναι εξίσου σημαντικά στη γραμμή παραγωγής και έτσι η Collecta παρήγαγε την πρώτη ανασυγκρότηση του Hylaeosaurus (το τρίτο είδος δεινοσαύρου, που ανακαλύφθηκε το 1832) και του Concavenator που βρέθηκαν το 2010.

Ο Anthony και η CollectA έχουν δεσμευτεί να παράγουν τις πιο ακριβείς αναπαραστάσεις που μπορούν να επιτευχθούν. Είναι ένας συνεχής και αναπτυσσόμενος στόχος. Αναφορές ότι νέα μοντέλα σε μουσεία μοιάζουν νωρίτερες αναπαραστάσεις της CollectA και ότι οι παλαιοντολόγοι που ανακάλυψαν τα είδη έχουν αγοράσει τα μοντέλα μας, δείχνουν ότι αυτό επιτυγχάνεται. Πρόσφατα η ColectA προσεγγίστηκε από ένα μουσείο για να παράγει μοντέλο ενός από τους δεινόσαυρους του, που ήταν μια περαιτέρω διάκριση.

Η μακρά διαδικασία σχεδιασμού για κάθε φιγούρα παιχνίδι ξεκινά με τον Anthony προτείνοντας ένα είδος που πρόκειται να διαμορφωθεί. Ως καλλιτέχνης ο ίδιος, παρέχει είτε δικά του σχέδια όπως ο ίδιος φαντάζεται ή προτείνει σχετικές πόζες που ο κατασκευαστής θα ακολουθήσει για το μοντέλο. Το πιο σημαντικό είναι ότι το μοντέλο βασίζεται σε μεγάλο βαθμό από το σκελετικό υλικό που διασώζεται. Ο Anthony επιβάλει στο μοντελιστή της CollectA να χρησιμοποιήσει το σκελετό ή κρανίο ως εργαλείο αναφοράς και όχι απλά αντιγράφοντας κάτι που κάποιος άλλος έχει σχεδιάσει παλιότερα. Οι επιστημονικές εκθέσεις σχετικά με τα αρχικά απολιθώματα μελετώνται και οι πιο πρόσφατες θεωρίες σχετικά με τα μοντέλα, ζυγίζονται και συχνά ενσωματώνονται στο μοντέλο-παιχνίδι. Οι απόψεις του Anthony ως προς την πιθανή εμφάνισή τους στη ζωή ζυγίζετε επίσης σε μεγάλο βαθμό στην εμφάνιση του τελικού μοντέλου. Όταν δεν υπάρχουν απολιθώματα για το υπάρχον μοντέλο τότε ένα είδος κοντινό χρησιμοποιείται ως σημείο αναφοράς για την ανοικοδόμηση.

Όταν ο σχεδιαστής μοντέλου δημιουργήσει μια πρώτη προσπάθεια στο σχήμα οι πρώτες φωτογραφίες στέλνονται στον Anthony. Μετά τον έλεγχο ακριβείας κατά των σκελετικών υπολειμμάτων, οι εικόνες επιστρέφουν με ανατομικές διορθώσεις, σημειώνονται μαζί με προτάσεις για τη βελτίωση της στάσης. Αυτή η διαδικασία επαναλαμβάνεται, μερικές φορές για αρκετούς μήνες, μέχρι να ικανοποιηθεί ο Anthony. Στη συνέχεια, ένα κατάλληλο σύστημα χρωμάτων προτείνεται και οι ζωγράφοι μοντέλων τελειώνουν ένα δείγμα, όπου αποστέλλεται στον Anthony ώστε να το χειριστεί και να μελετήσει από όλες τις γωνίες, γιατί οι φωτογραφίες μπορεί να είναι παραπλανητικές. Ο Anthony φωτογραφίζει τότε το μοντέλο και δείχνει οποιεσδήποτε τελικές αλλαγές που πρέπει να διορθωθούν. Όταν αυτά έχουν ολοκληρωθεί και έχει εγκριθεί το αποτέλεσμα, η τελική διαδικασία της σχεδίασης και διαμόρφωσης λαμβάνει χώρα και το παιχνίδι παράγεται.

Κύριος σκοπός του Anthony και της CollectA στην παραγωγή της σειράς, είναι να δημιουργήσουμε πραγματικά ακριβή και εντυπωσιακά μοντέλα που θα ενθουσιάσουν και θα εκπαιδεύσουν τα παιδιά σε όλο τον κόσμο για τα θαύματα του Προϊστορικού παρελθόντος. Αναμένεται ότι κάθε χρόνο θα παρατηρείται μια βελτίωση στην ποιότητα των στοιχείων με τα πρώτα μοντέλα να αντικαθίστανται σταδιακά από νεότερες εκδόσεις μέχρι σήμερα. Το σύνολο της σειράς, θα αποτελέσει τελικά μια οπτική εγκυκλοπαίδεια-παιχνίδι των αρχαίων μορφών ζωής στη γη, όπου τα παιδιά όλου του κόσμου θα μπορέσουν να εκτιμήσουν.